Bienvenidos

... no siempre acertaré, pero lo intentaré. No busco ser exhaustiva, sólo añadir una opinión a las muchas que se crean entorno a las cosas que pasan. Algunas de ellas provocan mi comentario al igual que a muchos de vosotros y sobre ello pretendo un toque de atención.







viernes, 10 de diciembre de 2010

* Julian Assange: Why the world needs WikiLeaks



Julian Assange pasó por TED y concedió esta entrevista publicada en julio de este año. En ella se menciona cómo funciona WikiLeaks (algo que, si no estoy equivocado, los medios de comunicación no han hecho como deberían) y qué otras grandes filtraciones habían realizado recientemente, entre otros muchos asuntos (como la influencia en las elecciones de Kenia). Se mencionan de pasada los famosos 250.000 «cables» que cinco periódicos del mundo están publicando mientras Assange está en busca y captura. Nosotros, mientras tanto, nos levantamos hoy con el conocimiento (en contraposición a la mera sospecha) de que Nicaragua tiene una mierda de gobierno.
El vídeo tiene subtítulos en español. Solamente hay que pinchar en el texto en rojo que dice View subtitles. Al hacerlo, en su lugar aparecerá una lista desplegable en la que hay que seleccionar Spanish.

Actualment Julian Assange està empresonat a Londres, en espera de ser extraditat a Suecia per ser jutjat per violació. Els advocats diuen que Suecia ho té difícil perque la documentació presentada per l´acusació és insuficient... mentre els EE.UU. estàn estudiant la manera d´aconseguir que l´extraditin a ells... la motivació sembla clara, donat que són els principals perjudicats i el joc és força clar . Resumint a una sola frase, el seu discurs, diré que els valors fonamentals de Julian Assange tenen la font ja des de petit, en quan el seu pare li deia que ... els homes generosos i capaços, cuiden a les víctimes. Julian Assange, afegeix que ell ha après que hi ha dues formes de cuidar a les víctimes i que sent ell una persona combativa, creu més en la idea de vigilar els responsables. ... continuarà...
Aquest video, està també traduit a llengua castellana. Tinc la font directe, però no em permet gravar-ho. Aquest que veieu està a Youtube però han tallat just per sota les imatges i no ensenyen l´espai on es poden seguir fàcilment les instrucciones per veure automàticament la traducció... he de consultar als informàtics particulars que tinc... si puc tornaré amb la solució. Mentre el deixó com a ... Projecte en procés....

No hay comentarios:

Publicar un comentario